חוששים מפליטים מעזה: במצרים מגנים את כיבוש מעבר רפיח

    פנחס בן זיו No Comments on חוששים מפליטים מעזה: במצרים מגנים את כיבוש מעבר רפיח

    משרד החוץ המצרי: "מגנה את הפעולות הצבאיות של ישראל ברפיח ואת ההשתלטות על הצד הפלסטיני של מעבר רפיח". בצה"ל מדגישים שהפעילות מעודכנת יחד עם המצרים. לדברי פרשנינו הצבאי קובי פינקלר: "הודעת המצרים כעת – רק למען הרושם ודעת הקהל". בשעות האחרונות דווח כי מצרים אוטמת הבוקר בעזרת לוחות בטון את גבולותיה עם רצועת עזה

    צילום: ללא קרדיט
    22:04
    19.05.24
    אבי מימרן No Comments on אביה של שני: "שבעה חודשים אחרי שנרצחה; עדיין נותרה בשלמותה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד החוץ המצרי מפרסם בשעה האחרונה הודעת גינוי לפעולה הצבאית של ישראל במהלך הלילה. על פי ההודעה: "מגנים את הפעולות הצבאיות של ישראל ברפיח ואת ההשתלטות על הצד הפלסטיני של מעבר רפיח".

    עוד טענו בהודעה כי מצרים הפצירה בישראל לשמור על איפוק מקסימלי ולהימנע ממדיניות ש"גוררת לפי התהום בעלת השפעות ארוכות טווח", מדיניות שמאיימת על גורל המאמצים הכבירים להביא להפסקת אש קבועה בעזה.

    על פי מקור מצרי בכיר שצוטט בטלוויזיה המצרית: מצרים הזהירה את ישראל מההשלכות של פלישה למעבר רפיח בצד הפלסטיני ודרשה לעצור את המהלך הזה מיד. עדיין נמשכים המאמצים לעצירת ההסלמה בין שני הצדדים.

     

    הבוקר דיווח פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר כי בצה"ל מדגישים שהפעילות מעודכנת יחד עם המצרים. לדבריו, הודעת המצרים כעת היא רק למען הרושם ודעת הקהל.

    כזכור, במהלך הלילה פעלו כוחות צה"ל קרקעית בשטח הרצועה וכבשו את צידו העזתי של מעבר רפיח. כעת ממשיכים הכוחות בכיתור העיר רפיח.

    בשעות האחרונות דווח כי מצרים אוטמת הבוקר בעזרת לוחות בטון את גבולותיה עם רצועת עזה. בכך היא מנסה לחסום את דרכם של הפליטים מהרצועה שינסו להסתנן למצרים.



    0 תגובות